Er du en racer på offentlige anskaffelser?

Vi trenger flere dyktige rådgivere til å planlegge, lede og gjennomføre effektive og gode anskaffelser for våre kunder i offentlig sektor. Hos oss blir du en nøkkelperson der du kan briljere med dine kunnskaper, enten du kommer fra offentlig sektor eller allerede er konsulent.

Hvem er vi?

Vi er en god konsulentgjeng som elsker å bringe verdier til kundene våre, gjennom å tilrettelegge for gode digitale løsninger. Vi får bryne oss på mange ulike problemstillinger og bransjer – samtidig som vi har støtte og kan dele kunnskap og erfaringer med hverandre. At hver arbeidsdag er forskjellig, er ikke en klisje, men en takknemlig sannhet. Det gjør oss til engasjerte og lojale konsulenter, med både profesjonalitet og godt humør. Det kommer våre kunder til gode.

Hvordan blir arbeidsdagen din?

Med faglig tyngde, struktur og gjennomføringskraft, vil du planlegge, lede og gjennomføre alle deler av offentlige anskaffelser, herunder forhandlinger, evaluering og utarbeide kontrakter. Med dine analytiske egenskaper og gode samarbeidsevner, skal du sørge for at våre offentlige kunder får gjennomført vellykkede anskaffelser der de sitter igjen med IT-løsninger som de både har behov for og som de kan forstå. Noen ganger jobber du i team med flere konsulenter, andre ganger jobber du selvstendig. Har du lang erfaring, vil du sannsynligvis bli satt til å lede hele anskaffelsen.

Hvem er du?

Kanskje er du jurist, økonom eller har annen administrativ utdannelse? Uansett, har du jobbet med offentlige anskaffelser i flere år og ser nå etter en ny måte å benytte din spesialistkompetanse på. Du smiler gjenkjennende når vi nevner Statens Standardavtaler, KGV løsninger og DIFIs prosjektveiviser, og blir ikke skremt av deadlines og travle dager. Snarere tvert i mot, det er da du trives aller best.

Hvem er våre kunder?

Våre kunder finner du i nesten alle størrelser og bransjer, og du skal få konsentrere deg om de innen offentlig sektor. Felles for dem alle er et ønske om å ta i bruk ny teknologi for å gi en høyere verdi på bunnlinja, enklere organisering av de ansattes arbeidsdag eller for å gi et bedre tilbud til sine kunder/innbyggere. Eller gjerne alle tre på en gang.

KVALIFIKASJONSKRAV:
PERSONLIGE EGENSKAPER:
  • Du er jurist, siviløkonom eller har annen administrativ utdanning
  • God kjennskap til relevante metoder, standarder og sertifiseringer
  • Du har flere års erfaring med offentlige anskaffelser, som ansatt eller konsulent
  • Gjerne erfaring med Statens Standardavtaler, KGV løsninger, offentlig digitaliseringsarbeid og DIFIs prosjektveiviser
PERSONLIGE EGENSKAPER:
  • Du har meget gode analytiske egenskaper, og plettfri skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Du har gode samarbeidsevner, er løsningsorientert og fleksibel
  • Med initiativ og gjennomføringskraft kan du forankre og drive frem endringer
  • Du motiveres av fornøyde kunder og av å spille på vinnerlaget vårt
VIVENTO TILBYR:
  • Et herlig, sosialt og faglig sterkt miljø med 50 andre dyktige konsulenter
  • Utviklende, engasjerende og utfordrende oppdrag hos store offentlige virksomheter
  • Faglig utvikling gjennom kurs, sertifiseringer og konferanser
  • Konkurransedyktig lønn + bonus som gir deg eierskap til egen inntjening
  • Meget gode pensjons- og forsikringsordninger

Om du er en erfaren prosjektleder, gjerne med erfaring fra offentlig sektor, så vil vi gjerne høre fra deg!

Er du interessert, ta kontakt med:

Anne Marit Langedal

Seniorkonsulent

+47 980 18 100

anne.marit.langedal@vivento.no

Flere ledige stillinger