Vil du effektivisere anskaffelsene i offentlig sektor?

Vi trenger flere dyktige rådgivere til å analysere, forbedre og utarbeide anskaffelsesstrategi og implementere støtteverktøy i anskaffelsesfunksjonen til våre kunder i offentlig sektor. Hos oss blir du en nøkkelperson der du kan briljere med dine kunnskaper, enten du kommer fra offentlig sektor eller allerede er konsulent.

Hvem er vi?

Vi er en god konsulentgjeng som elsker å bringe verdier til kundene våre, gjennom å tilrettelegge for gode digitale løsninger. Vi får bryne oss på mange ulike problemstillinger og bransjer – samtidig som vi har støtte og kan dele kunnskap og erfaringer med hverandre. At hver arbeidsdag er forskjellig, er ikke en klisje, men en takknemlig sannhet. Det gjør oss til engasjerte og lojale konsulenter, med både profesjonalitet og godt humør. Det kommer våre kunder til gode.

Hvordan blir arbeidsdagen din?

Med faglig tyngde, struktur og gjennomføringskraft, vil du analysere innkjøpsmønster, anbefale tiltak, utarbeide malverk og rutiner og implementere verktøy for at våre kunder i den offentlige skal få kvalitet, høy behovsdekning og en økonomisk forsvarlig drift av sine anskaffelser og innkjøpsenheter.

Med dine analytiske egenskaper og gode samarbeidsevner, skal du sørge for at våre offentlige kunder får strømlinjeformet anskaffelsene sine og hjelpe dem med å realisere gevinster og nå sine mål. Noen ganger jobber du i team med flere konsulenter, andre ganger jobber du selvstendig. Har du lang erfaring, vil du sannsynligvis bli satt til å lede hele forbedringsprosessen.

Hvem er du?

Kanskje er du økonom, ingeniør eller har annen administrativ eller samfunnsøkonomisk utdannelse? Uansett, har du jobbet med offentlige anskaffelser i flere år, er opptatt av kontinuerlig forbedring av arbeidsmetoder og ser nå etter en ny måte å benytte din spesialistkompetanse på. Du smiler gjenkjennende når vi nevner KGV-løsninger, ASIS-analyser, LEAN og DIFIs prosjektveiviser, og blir ikke skremt av deadlines og travle dager. Snarere tvert i mot, det er da du trives aller best.

Hvem er våre kunder?

Våre kunder finner du i nesten alle størrelser og bransjer, og du skal få konsentrere deg om de innen offentlig sektor. Felles for dem alle er et ønske om å ta i bruk ny teknologi for å gi en høyere verdi på bunnlinja, enklere organisering av de ansattes arbeidsdag eller for å gi et bedre tilbud til sine kunder/innbyggere. Eller gjerne alle tre på en gang.

Faglige kvalifikasjoner:

  • Du er har høyere utdanning
  • Du har god kjennskap til relevante metoder, standarder og sertifiseringer
  • Du har god kjennskap til elektroniske anskaffelsesverktøy, anskaffelsesstrategi og utarbeidelse av maler
  • Du trives med å holde kurs og workshops
  • Du har flere års erfaring med offentlige anskaffelser, som ansatt eller konsulent

Personlige egenskaper:

  • Du har meget gode analytiske egenskaper, og plettfri skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Du har gode samarbeidsevner, er løsningsorientert og fleksibel
  • Med initiativ og gjennomføringskraft kan du forankre og drive frem endringer
  • Du motiveres av fornøyde kunder og av å spille på vinnerlaget vårt

Vivento tilbyr:

  • Et herlig, sosialt og faglig sterkt miljø med 50 andre dyktige konsulenter
  • Utviklende, engasjerende og utfordrende oppdrag hos store offentlige virksomheter
  • Faglig utvikling gjennom kurs, sertifiseringer og konferanser
  • Konkurransedyktig lønn + bonus som gir deg eierskap til egen inntjening
  • Meget gode pensjons- og forsikringsordninger
Er du interessert, ta kontakt med:

Anne Marit Langedal 

Seniorkonsulent

+47 980 18 100

anne.marit.langedal@vivento.no

Flere ledige stillinger